Původní článek Jak zvýšit nebo snížit výši měsíční splátky? Výše měsíční platby můžete bez poplatků k změnit své heslo online bankovnictví: za prvé, klikněte na oddíl půjček a v důsledku toho k údajům o vaší půjčky úplně dolů, zvolte možnost změnit podmínky platební zvýšíte nebo snížíte změnu v dospělosti u, pokud chcete snížit výši splátek, zrání rozšířit. Naopak pokud budete chtít zvýšit splatnost platby zkrátíte. Přesnou výši splátky nového, se dozvíte jednou a změna smluvních podmínek. Nabídka platí pro zákazníky, kteří požádali o půjčku v období od 5.9. do 31.10. 2016. Jaké doklady je třeba získat půjčku? Není nutné požadovat nějaké dokumenty. V případě, že ano, budeme potřebovat nějaké informace ověřit, budeme vás kontaktovat. Musím mít na účtu, pokud chci požádat o REFINANCOVÁNÍ? Ano, dříve, než se zaregistrujete k refinancování, je nezbytné, aby jste otevřeli účet u nás. Vše Čo potřebujete je náš účet za 0 Kč měsíčně. Pokud jste byly schváleny, výši půjčky přiděleny na účet a dát to můžete z tohoto účtu se vyplatí stejně. Čo se stane, když mohu REFINANCOVAT neschválite? Zamítnutí žádosti, budeme vás informovat e-mailem, že zobrazí se výsledek v online bankovnictví heslo. Jak dlouho trvá vyhodnocení? Zpracování žádosti trvá několik minut. Délka léčby může být prodloužena, pokud aplikace není dokončena správně nebo potřebujeme dodatečné dokumenty. Pak záleží jen na vaší rychlosti. Stav mé žádosti? Stav žádosti se dozvíte do vašeho online bankovnictví v titulcích. O stavu vaší žádosti vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu a SMS zpráv. REFINANCOVAT schváleno mnou. Čo mám dělat? Po schválení smlouvy podpisem jediné SMS kódem, který bude odeslán na vaše registrované telefonní číslo. Pak budete provedeni peníze na váš účet v ZUNE. Žádost o REFINANCOVÁNÍ, je odmítnut. Proč? Při hodnocení žádostí, bereme v úvahu řadu kritérií. Někdy je důvodem pro odmítnutí jasné, v kterémžto případě se označuje informace v e-mailu. Příčiny jsou někdy interní kritéria, která vám bohužel nemohu říci. Jak mohu REFINANCOVAT vyplácet? Váš účet v ZUNE bude prase. Zkontrolujte, zda jste si vybrali, tedy před uplynutím lhůty pro splátky dostatečný zůstatek. Já jsem schválen pro REFINANCOVÁNÍ, ale peníze blokovány, Čo to? Po podpisu smlouvy o úvěru, výše třeba splatit starý dluh držíte. Pokud refinancujete úvěrů z bankovních společností, pošlete nám výpis, ve kterém se dočkáme odchozí měsíční platby ve vaší staré půjčky. Refinancujete půjček od nebankovních společností zašlete nám potvrzení o jejich kvantifikace. Další informace naleznete v tématu načerpaní v online bankovnictví a e-mailu. Čo když chci něco změnit? Tyto změny lze provést přímo v online bankovnictví: požádat o zkrácení nebo prodloužení doby splatnosti. Vaše měsíční splátky se sníží, když jste se rozhodli šířit splácení do delšího období a naopkdyž. Splatit půjčku předčasné splacení části mimořádné. Změnit den splátky, například když změníte datum platby. Přidat nebo změnit pojištění splácení. Některé z těchto změn jsou účtovány podle smlouvy o půjčce. Viz ceník [1]. Čo když nemůžu zaplatit splátku? V případě prodlení platby má právo požadovat zaplacení úroků z prodlení podle ZUNE. Je vhodné mít rezervu nejméně 3 měsíční splátky. Pro každý případ. Pokud však nebude schopen splácet své půjčky, ale přesto nám vědět [2] a pokusit se najít dobré řešení pro obě strany. Za vaši schopnost splácet úvěr dříve, než se k ní přihlásit. Čo mám dělat, když potřebuji využít své pojištění? Pokud se ocitnete v situaci, kterou je třeba použít vaše pojištění, zašle oznámení o nároku přímo do pojišťovny UNIQA: Call centrum UNIQA: telefon: 0850 111 400Pondelok – čtvrtek 8:00-17:00Piatok 8:00 am-12:00E-mail: poistovna@uniqa.sk [3], UNIQA, operace banky, Lazaretská 15, Bratislava, 820 07 oznámení pojistné události: a Čo když chci odstoupit od smlouvy o úvěru? Pokud chcete odstoupit od smlouvy, můžete tak učinit během prvních 15 kalendářních dnů od jejího uzavření. Zašlete nám oznámení o odstoupení od smlouvy na poštovní adresu Digital Park II, Einstein, 851 01 Bratislava, 23. Podrobné informace o ukončení smlouvy, viz 7.1.1 obchodní podmínky pro půjčce. Čo když chci předčasně splatit půjčku? Můžete splatit půjčku předčasně, zcela nebo zčásti. Požadovat úplné předčasné splacení prostřednictvím komunikačních kanálů, nebo písemně na poštovní adresu, kterou máte. V telefonátu do kontaktních center budete muset ověřit váš kód PIN pro kontaktní centra. Částečné předčasné splacení (Extra platbu) můžete aplikovat pomocí Online bankovnictví. Podrobné informace o předčasné splacení lze nalézt v článku 4.2 obchodních podmínek pro půjčky. Odkazuje na ^ UR www.zuno.sk) ^ cena (Dejte nám vědět (UR www.zuno.sk) ^ poistovna@uniqa.sk (www.zuno.sk)
Bing: uvery půjčky (zdroj)

Přihlásit

Zaregistrujte se

Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.